A tisztított és
összepattintott rugóházat, valamint a rugóház hídját felszereljük (5
kép). Figyelem! A felhúzó
kilincset általában nem szokták leszerelni a tisztításhoz, itt
azonban a kilincset rögzítő csavar egyben a felhúzó hidat is
rögzíti, így kiszerelése szükségszerű! Ezután felkerülhet a
kilincskerék és a felhúzókerék. A fehúzókerék csavarja -mint
általában- balmenetes, ezt a csavar hármas bevágása jelzi.
A szerkezet megfordítása
után behelyezzük a felhúzótengelyt, a körmöskereket, a
hornyoskereket, a váltókart, a mutatóigazító kart, a mutatóigazító
kereket és a váltókereket (6. kép).
Tipp! A mutatóigazító kar beszerelésekor először a kart
tegyük a helyére és úgy akasszuk be a rugót! Tanácsos minden súrlódó
részt egy kis csepp olajjal kenni. A váltószerkezetnek és a
váltókeréknek külön-külön hídja van, ezeket felszereljük (7.
kép). Teszteljük a szerkezetet! 1-2 kattanásnyi felhúzásra a
futóműnek könnyedén futnia kell!
A fedőköre olajat
cseppentünk, majd visszaszereljük. A köveket rögzítő rugó
beszereléséhez rendkívül hegyes csipesz szükséges, a rugó lábait
mindig egyesével akasszuk be (7. kép)!
A horgony emelősíkjait a
beszerelés előtt kis csepp olajjal kenni kell, majd a horgonyhíd
felszerelhető (8-9 kép). Teszteljük a rendszert: 4-5
kattanásnyi felhúzás után csipesszel kísérjük a horgonyt és
kontroláljuk a helyes működést!
Visszahelyezhetjük a
billegőt a billegőhíddal (10 kép). Mivel a híd így stabilan
rögzített, a kenést követően a csapágykövek könnyebben
visszahelyezhetők (11. kép). Ha a motorrugót az előző teszt
után nem engedtük vissza, a billegő máris mozgásba lendül. |